قصه هاي ايل انيميشن شد
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
قصه هاي ايل انيميشن شد
نوشته شده در دو شنبه 14 دی 1389
بازدید : 19
نویسنده : مولوی
انيميشن قصه هاي ايل به تهيه کنندگي رحيم کوچک زاده در 26 قسمت 11 دقيقه اي به همت صدا و سيماي مرکز خوزستان در حال توليد است.

به گزارش جام جم آنلاين، رحيم کوچک زاده در گفتگو با  معاونت امور مجلس و استانهاي صدا و سيما گفت: توليد قصه هاي ايل از اواخر ارديبشت ماه آغاز شده و تا خرداد ماه سال آينده به پايان مي رسد.

وي به بخش هايي از داستان اين مجموعه اشاره کرد و بيان داشت: دختر خردسالي از عشاير، پدربزرگش را بر بلنداي تپه اي مي بيند که در حال گوش دادن به صداهايي شبيه به غرش شير است.

کارگردان انيميشن قصه هاي ايل افزود: دختر جوياي ماجرا مي شود به گونه اي که پدربزرگش را به سياه چادري مي برد که در آن مادر دخترک در حال قالي بافتن است. پدربزرگ کنار دار قالي داستاني نقل مي کند از يک شکارچي که روزي به شيري زخمي برمي خورد و به جاي شکار آن، آهويي را که شکار کرده به خورد شير مي دهد تا حالش خوب شود و شير با اشک چشم ، از شکارچي تشکر مي کند.

کوچک زاده ادامه داد: کودک در مي يابد که نقوش قالي از اين داستان است و در پايان  مادر و پدربزرگش فرش بافته شده را به امامزاده هديه مي کنند..

وي ابراز اميدواري کرد: تا پايان امسال 20 قسمت از مجموعه قصه هاي ايل آماده خواهد شد.

کوچک زاده به روش هاي استفاده شده در توليد اين انيميشن اشاره کرد و ابراز داشت: در توليد انيميشن قصه هاي ايل از تکنيک دو بعدي و کات اوت استفاده مي شود.



www.mahdipc.tk http://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.com
سایت خدماتی تک بیست



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: